mandag 25. mai 2009

Aurikel album lagt ut

Nå har jeg fotografert de fleste auriklene, Konkel kom med på torsdag :) Albumet ligger HER Mangler bilde av de siste 15-20 plantene. Skal se hva jeg får gjort med det i kveld.
Noen av bildene er dårlige, men jeg får skylde på ukjent kamera og regnskyll. Gubben hadde tatt med seg vårt kamera og jeg måtte låne hans, som han bruker på jobb. Fordelen var at dette hadde en bedre macro, men jeg brukte litt tid på å finne ut av det ;) Fredagen regnet bort og mange av blomstene ble ødelagte av alt vannet :( Dermed fikk jeg ikke tatt nye bilder heller. Kos dere og nyt skjønnhetene :)

5 kommentarer:

  1. Kjempeflotte auriklar, Trine! :)

    SvarSlett
  2. Fy flate! Det var en fin gjeng med aurikler ja!

    SvarSlett
  3. Kjempefine, du er heldig! Noe jeg lurer på er: Om aurikler og primula er i slekt? Jeg spør sikkert dumt, men syns de ligner veldig!

    SvarSlett
  4. Å så heldig du er Trine! Mange lekkerbisken der ja. Sikle...

    SvarSlett
  5. Her var det mange flotte, både med og uten melisdryss. Sikle, sikle!
    (Krepsemor: aurikler er ei undergruppe av primula)

    SvarSlett