onsdag 20. januar 2010

Kjeder meg :-(

Det er som jeg alltid har sagt, vinter er noe dritt. I tillegg er det farlig. I går morges, da jeg skulle på jobb, gikk det galt. Skled rett utenfor døra og gikk på ryggen med et smell og slo bakhodet i bakken :-( Har antakelig pådratt meg en liten hjernerystelse. Var ganske kvalm i går og skallebank så det holder. I dag er kvalmen borte, men skallen banker fortsatt så det holder.
Så da sitter jeg her da og gjør minst mulig, i håp om at det skal gå fort over. Har nemlig dårlig erfaring med å overse hjernerystelser. Gjorde det for mange år siden og gikk med nærmest kronisk skallebank i flere måneder etterpå.

Røykesluttprosjektet mitt går fortsatt rimelig bra. Etter litt utskeielse i helga, strammet jeg inn igjen og holder meg på 6-8 sigaretter pr. dag. Er nok snart på tide å stramme inn mer, evt. kutte helt ut, men nå får jeg først sørge for å få hodet på plass igjen ;-)

6 kommentarer:

  1. God bedring, Trine! Godt at du vet å holde deg i ro.
    Jeg syns du er flink med å redusere på sig.antallet. :-) Her blir det veldig få, faktisk null de siste dagene, så det ser ut til at det går mot en pause. Ha'kke tid lengre. ;-)

    SvarSlett
  2. Dere er flinke - begge to.

    SvarSlett
  3. Hold deg i ro til skallebanken roer seg - flott at du kutter ned på røyken om det er et mål! Stå på!
    HIlde

    SvarSlett
  4. Huff da, hjernerystelse er ikke til å spøke med. *Godbedringklem*

    SvarSlett
  5. God bedring. Å riste hjernen bør man ikke gjøre med mindre man har fått støv på den.

    Hurra for "snart-eks-røykeren".

    SvarSlett
  6. Åh neiiii. Stakkars deg. Så utrolig kjedelig. God bedring!!

    SvarSlett