onsdag 14. oktober 2009

Blir jeg gammel nå?

Det begynner sakte men sikkert å synke skikkelig inn og etterhvert som ukene går, blir det mer og mer realitet i det. Vi har visst om det siden slutten av juli, men de første ukene er jo litt usikre, så vi har holdt det for oss selv fram til nå.

Jeg skal bli bestemor til våren!!! Hvis alt går bra, er termin satt til 20. april 2010. Spennende og litt skremmende. Er virkelig min skjønne lille datter blitt så voksen at hun snart skal bli mamma selv? Synes ikke det er lenge siden jeg fulgte henne til hennes første skoledag ;) Og er JEG, som ikke føler meg en dag over 30 virkelig blitt så gammel at jeg skal bli bestemor? Er det knappeforkle og skaut som gjelder neste vår? Nei, tror ikke det. Dagens bestemødre er nok ikke slik bestemødre var for 30-40 år siden.

Spennende blir det i hvert fall :) Bare synd de bor så langt unna. Blir nok alt for lenge mellom hver gang vi får se den lille. Stokke-Stavanger er jo ikke en strekning man reiser for et kaffebesøk en søndags formiddag.

8 kommentarer:

  1. Gratulerer!
    En blir ikke gammel av barnebarn, snarere forynget. Gled deg!

    SvarSlett
  2. Gratulerer, Trine! Jeg har en venninne som nylig har fått sitt første barnebarn, og jeg registrerer at det er en seriøst alvorlig forelskelse på gang :-D

    SvarSlett
  3. En blir ikke gammel av å få barnebarn, bare litt forskrekket over at barna har blitt så store...

    Gratulere til deg!

    SvarSlett
  4. Grattis! Jeg har erfaring - det kom to stykker før jeg fikk sukk for meg :D Det er bare koselig.

    SvarSlett
  5. Gratulerer. Barnebarn er livets premie bruker jeg å si, så bare gled deg. :-)

    SvarSlett
  6. Nei, så koselig da :D Gratulerer!

    SvarSlett
  7. Åååå. Gratulerer :-)
    Du har virkelig noe å glede deg til. Ingenting er så koselig som når de søte små kommer løpende for å kaste seg om halsen på Besta :-)

    SvarSlett
  8. Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Nei, jeg blir nok ikke gammel av å bli bestemor, bare litt forskrekket over at mine søte "små" er blitt voksne.

    SvarSlett