mandag 12. januar 2009

Blåsbortdagen

Nok en helg er over. Lørdagen var fin med klart fint vær og fine temperaturer, men utover kvelden blåste det opp og siden har det blåst, regnet og vært grått :( Heldigvis er temperaturetn veldig bra, til å være januar. 5-6 varmegrader kan man vel ikke klage på på denne årstiden :)

Lørdag tok jeg meg i nakken og fikk ryddet flere boder i kjelleren :) Nå står det meste fardig pakket i esker, klart til flytting. Heldigvis har vi vært flinke til å rydde og kaste underveis, så jobben var ikke SÅ ille, men en del kast ble det allikevel. Noen ganger lurer jeg på hvor alt kommer i fra. Synes ikke vi drar i hus så mye, men allikevel hoper det seg opp i skuffer, skap, loft og boder.

Nå blir huset annonsert på torsdag, med visning torsdag og tirsdag. Blir skrekkelig spennende å se hvor mange (om noen) som kommer på visning og om vi får inn noen bud etter første runde. Det er vel kanskje for mye å håpe på, men det hadde vært utrolig deilig å selge raskt, slik at vi kan komme skikkelig i gang med å pakke og planlegge videre framdrift. Nå er vi litt i et vakum, hvor vi ikke kan få gjort så mye annet enn å holde huset rent og ryddig og ellers vente. Kjedelig :(

Følger med på forumet og i hagebloggene og leser om alle som sår og alt som begynner å spire hos folk. Er helt syk etter å komme i gang selv. Det kribler i såfingrene, men så langt har jeg klart å holde meg langt unna både egen frøbeholdning og bestillinger på nett. Pakket for sikkerhets skyld boksene med frø, langt ned i en eske i går, slik at det skal være enda vanskeligere å la seg friste ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar