torsdag 4. desember 2008

Mona har tagget meg :-\

Hjelp!!! Dette høres litt skummelt ut. Jeg som stort sett forholder meg rolig her i min egen lille blogg. Leser litt og kommenterer litt her og der når jeg føler for det, men jeg er ikke veldig bevandret i disse "greiene" som stadig skjer her ute i blogverdenen ;) Vel, vel, jeg får bare hoppe i det. Det er altså Mona og hennes lille ville verden som har skyld i dette ;)

Seks (u)interessante ting om meg selv:
1. Jeg hater vinteren. Kanskje ikke noe sjokk, jeg er jo hagegal ;)
2. Jeg er cocakoliker.
3. Jeg er dyrisk trøtt om morran.
4. Jeg liker ikke å lage mat, men er visst ganske god på det sier de.
5. Jeg trives godt i mitt eget selskap.
6. I dag er det fredag og jeg er lat på jobben ;)

Hvem skal jeg så utfordre på dette..... Det må bli noen av de jeg følger litt med på og som forhåpentligvis ikke er tagget før:
Ninas lille gale verden
Harryfords hus og hagedagbok
Wenches Fuchsia
Espens Hageblog
Torill frøtulling

1 kommentar:

  1. hei :) beklager litt treg respons, jeg går på lavgir for tiden..
    Klart jeg vil ha med bloggen din på Hageblogger-oversikten! Nå er den lagt til. Jeg la den under blanda, men tror vel du på sikt hører bedre til under den renere lista? Du får si i fra litt senere om du føler det blir riktigere å bytte over.

    SvarSlett