søndag 21. september 2008

Planterommene er klare for innrykk

Fikk ryddet begge planterommene i går. Nå er det klart for innrykk av 200-300 planter av forskjellig slag. Mest Brugmansia, men også en del Fuchsia, Canna, Pleioner, og litt annet ;-)
Planen er å ha det ene rommet til mørk, kald oppbevaring av diverse knoller, Brugmansia og kanskje noen Fuchsia. Der er det antakelig vesentlig kjøligere enn det første rommet, som har en uisolert vegg mot oppvarmet areale. Der må jeg ha litt lys på gjennom vinteren og holde plantene i svak vekst.

Forøvrig er jeg IKKE fornøyd med malen jeg har valgt til bloggen min :-( Blir alt for lite plass å boltre seg på ned dette smale skrivefeltet. Enten må jeg lage meg ny, eller så må jeg velge ny mal. Uansett blir det litt jobb å legge inn igjen alle gadeter og andre endringer jeg har gjort. Får se hva jeg gidder og har tid til.

Er egentlig litt i sjokk om dagen. Fikk en uventet nyhet som jeg ikke var helt klar for. Begynner å venne meg til tanke nå og det blir sikkert gøy, men trenger altså litt tid på å bli helt fortrolig med tanken ;-)

2 kommentarer:

  1. Ai ai ai, så spennende da!:)Ingen av oss som leser dette ble det aller minste nysgjerrige... neida;);)
    Nå må vi jo bare innom oftere!:)

    Klem Lill Kaja

    SvarSlett
  2. Nysgjerrige? Vi? Neeeeeida..
    Men du, jeg tror ikke du må legge alle gadgetsene på nytt selv om du skifter mal. Jeg har skiftet mal flere ganger.
    Hvis du velger en av de som har "streched" som valg, så får du mere plass.

    SvarSlett