onsdag 11. februar 2009

Med nesa i en klut - IGJEN :-(

ÆSJ, ÆSJ, ÆSJ, jeg som sjeldent er syk har nå klart å pådra meg den andre runda med forkjølense siden jul :( Nesa renner, hodet er fullt av "vatt" og kroppen er generellt i dårlig form. Har tilbrakt dagen på/i sofaen, bevæpnet med nesespray, paracet og snytepapir. Nå sitter jeg her med nesa som et fyrtårn (hvem påstod at Rudolf er rød på nesen? ;)) Trodde kanskje jeg skulle fått jobbet litt hjemmefra, men hjernen er ikke helt med og overskuddet mangler totalt. I steden ble det litt planlegging/tegning av nytt planterom og litt småpusling med den kommende web-shopen til hjemmesiden. Ikke det helt store pågangsmotet på den fronten heller, men litt tidtrøyte ble det om ikke annet.

Intet nytt på husfronten, annet enn at vi er ferdige med å legge stuegulvet. Nå mangler bare listene, så er det klart til innflytting. Bare det blir litt mildere nå, er planen å begynne flytte plantene i kjelleren. De trenger jo ikke daglig tilsyn og hvis jeg bare får opp noe mer lys i det nye planterommet, har de det nok bedre der enn i kjelleren her.
Kjenner at jeg begynner å bli utålmodig og helst vil flytte med en gang, men samtidig er det klønete å flytte nå midtvinters. Helt sikkert lurt å vente til litt lenger utpå våren.

1 kommentar:

  1. God bedring til deg. Ta livet med ro, det er den beste medisin. Klem

    SvarSlett