lørdag 1. august 2009

Frøken rose 2009

For første gang tenkte jeg å delta på Moseplassen sin uhøytidelige konkurranse. Denne gangen er det "Frøken rose 2009" som skal kåres :)

Jeg har aldri vært bitt av rosebasillen, men jeg har alltid hatt noen roser i mine hager og flere skal det nok bli. Når jeg blar gjennom bildene jeg har tatt av rosene mine, ser jeg at jeg ikke har tatt så mange rosebilder. Må nok bli flinkere til å knipse dem også, når jeg tusler rundt med kameraet :)

Min kandidat til konkurransen må bli "Frøken solnedgang".

Det er rosen Troika, som jeg hadde for noen år siden. Mener å huske at den hadde en fantastisk deilig duft og var en problemfri og frisk plante. Denne skal på plass i den nye hagen, bare jeg finner den igjen.

5 kommentarer:

  1. Så skjønn hun var, og virkelig navnet verdig! Herlige farger.

    Kjempehyggelig at du er med på konkurranse Trine, gleder meg skikkelig til å se hva folk presenterer i år, i fjor fikk jeg meg en par flotte nye favoritter :D

    SvarSlett
  2. En nydelig kandidat til Frøken rose 2009!
    Lykke til:)

    SvarSlett
  3. Hei .. måtte innom å se frøkena:o)) Nydelig!! regner med å se mange flotte bidrag hos Anne fremover.. Lykke til!!

    Hi´lsen Bea i Danmark

    SvarSlett
  4. Fint bilde av en lekker rose! Lykke til!

    SvarSlett