tirsdag 1. desember 2009

Bare 3 uker til sola snur :-)

Vi skriver 1. desember. Det vil si at årets tristeste måned, november, forsvant, nesten uten at jeg rakk registrere at den var her ;-) Normalt er november lang, nørk, våt og kald. Det har den sikkert vært i år også, men jeg har bare ikke hatt noe særlig tid til å reflektere over det. Nå er det bare 3 uker til sola snur og da er det jammen meg ikke lenge til det er vår igjen :-) Gjelder å tenke positivt, så blir ikke vinteren så lang og trist allikevel.

Tusen takk til Orchis, for hyggelig Award :-)



Som du sier, er jeg ikke veldig flink til å oppfylle slike "kjedebrev". Ikke er jeg innom så mange nye blogger heller. Så å finne 15 "nyoppdagede" blogger og videresende til, er en rimelig umulig oppgave for meg. jeg holder meg til de "gode gamle" jeg ;-)Så jeg nøyer meg med å si takk for oppmerksomheten og ønske deg en riktig fin førjulstid.

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg har nå en award til deg på bloggen min, men du kan jo bare ta imot den, det forplikter ikke! Jeg vil bare gi deg den fordi jeg syns du har en veldig inspirerende blogg, som jeg er innom så snart der er noe nytt! Og ellers også når jeg lurer på noe angående Brugmansia! Og spennende var det også å følge deg på veien til nytt hus og ny hage, og ikke minst den lange prosessen med drivhuset ditt! Du virker som du har mye energi å øse utover hagen og plantene!
    Ha en fin adventstid, og kos deg i drivhuset!

    SvarSlett
  2. Ligger en utfordring til deg i bloggen min!

    SvarSlett