torsdag 23. april 2009

Tidlig helg og mareritt om overtakelsen

Har tatt tidlig helg og skal bruke dagen til å "grave fram" stua og kjøkkenet, før jeg skal kose meg ute noen timer i det fine været.

Uka forøvrig er brukt til å klargjøre gamlehuset til nye eiere, som overtar i morgen formiddag. Kan ikke få sagt hvor godt det skal bli å bli ferdig med den biten også :) I natt har jag hatt mareritt om at de ikke ville ha det allikevel og at vi måtte starte salgsprosessen på nytt :( Håper ikke jeg er sanndrømt ;)

I går tok vi en sjau i hagen der nede og jammen meg satt jeg plutselig der med enda et par kasser med planter + at en vrihassel plutselig lå med jordklumpen i været ved siden av meg :))

I kveld blir det siste rydde og kastesjau i garasjen og så får vi si oss ferdige. Nå er det skrubbet og vasket inne, hagen er nogen lunde "på stell", loftet og kjelleren er støvsugd/vasket og vinduene skinner. Klager de på vaskingen nå, kan de få lov å vaske selv ;)

3 kommentarer:

  1. Lykke til - det hele er snart over og du kan bare kose deg med den nye hagen din og nyte våren.
    Kjenner meg igjen i marerittet - har nettopp solgt en båt som ligger der alle tyveriene har vært den siste uken. Den skinner som bare det og er gjort ekstra blank og fin for de nye eierene. Kommer ikke til å sove før den er ut av fjorden. Har allerede hatt innbrudd i den nye vi har kjøpt så det har vært en heftig uke.

    SvarSlett
  2. Puh, det er et slit med flytting, ja. Og så deilig når det er over.
    Si fra når du skal hente drivhuset, da ;-)

    SvarSlett
  3. Det ligger an til at vi henter drivhuset neste helg. Vet ikke om vi drar oppover fredag eller lørdag. Må avklare med noen venner på Lena først, om de har plass og tid til oss en natt :-) Jeg sender deg en PM når jeg vet noe mer.

    SvarSlett