fredag 24. april 2009

Jeg skal til Gøteborg :-)

Jeg har fått den store ære å dele Marosas gevinst fra hagekonkuransen i fjor. Gjett om jeg gleder meg. 2 hagegale på helgetur til hagedagene på Liseberg, ferge, hotell, inngangsbilett inkludert :) En tur i botanisk hage skal vi nok også få inn i programmet. Dette skal bli kjempegøy og jeg gleder meg som en unge. Skal bli godt å koble helt av en helg nå, etter alt stimet som har vært i det siste.

Tusen takk til Marosa som har invitert meg med :D

Nå er gamlehuset overlevert til nye eiere :) Siste lasset med rot fra garasjen ble kjørt hjem i morges og ett lass gikk på dynga, kl. 07.00 i morges. De flytter inn allerede i morgen, så nå kan vi vel anse oss ferdige med det kapittelet.

Nå skal vi ha oss litt mat, før vi krabber ut i sola med hver vår kalde pils ;)

4 kommentarer:

  1. Så hyggelig dere kommer til å få det :-)

    SvarSlett
  2. God tur! Det er lite som slår hagetematur med en annen hagegal!
    Håper på en aldri så liten rapport?

    SvarSlett
  3. Ha en kjempe flott tur og kos dere begge to.

    SvarSlett
  4. Du er ikke den eneste som gleder deg, Trine :-))
    det skal bli skikkelig moro med en hagehelg i Gøteborg!

    SvarSlett