torsdag 5. februar 2009

Mere snø og fortsatt kuldegrader

I går kom det 10 nye cm. snø på toppen av det vi hadde. :( Nok nå synes jeg. Det føles som det er evigheter siden vi har sett sola, men heldigvis har dagene blitt lenger. Nå er det lyst mår jeg kommer hjem fra jobb og nærmest lyst når jeg kjører om morgenen :) 2 timer og 20 min. tror jeg det er nå.

I kjelleren begynner plantene i det mørke og kalde rommet og se stusselige ut.:( Fuchsene ser ut til å klare seg fint og skyter masse nye skudd, men en del av Bruggene trenger nok litt mer lys og varme framover. Bare det blir litt varmere i været skal jeg få dem ut i bilen og frakte dem opp til Knatten og det nye, store planterommet. Målte det her om dagen og det er faktisk over 25 kvm. :) Her bør jeg få plass til å potte om og starte drivingen. Lamper har jeg liggende klare, slik at de skal få godt med lys også.

I dag skal vi opp og begynne på stuegulvet. Teppet og listene er fjernet og laminaten ligger klar i gangen. Blir spennende å se hvordan det blir.:)

Lørdag er det ny visning av huset. Håper rentenedgang m.m. gjør at det kommer enda flere på visninger framover. Vi har ingen panikk ennå, men det hadde vært deilig å blitt ferdig med det, slik at vi kan begynne å pakke for fullt. Nå går vi litt "og sparker i veggene" siden vi ikke vet når vi fysisk kan flytte. Skulle det drøye for lenge med salget, har vi mulighet for å leie ut hele huset i en periode, men den avgjørelsen skyver vi litt foran oss foreløpig. Vi krysser fingrene og håper det beste en stund til. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar