lørdag 23. juni 2012

og vinnerne ble......

Line som fortjener å vinne, siden hun ble følger nr. 100 og Tigertina som ble trukket ut i min høytidelige trekning nå i ettermiddag. Send meg adressene deres på e-post til brugmansia@tkobr.net så skal jeg plukke sammen litt smågodt til dere i begynnelsen av uka.

Gratulerer begge to og takk til alle dere andre som følger og kommenterer i bloggen min. Det er alltid hyggelig med tilbakemeldinger, både på frustrasjoner og på "skryteinnlegg" og bilder.

God sommer til dere alle :-)

1 kommentar:

  1. Åååå så hyggelig! Jeg gleder meg :D Siden jeg ikke bor så lang unna, så kan jeg fint kjøre innom deg en dag i stedet for at du skal sende det til meg ;) Jeg sender en mail så kan vi avtale nærmere.

    Ønsker deg også en super sommer, og så håper vi bare på at varmen kommer snart så det blir litt fart i hagen :)

    SvarSlett