tirsdag 2. mars 2010

Første døgn vel overstått

1. røykfrie døgn gikk over all forventning :) Skal IKKE påstå at det var like lett hele dagen. Særlig ettermiddagen og kvelden i går var tidvis en styrkeprøve, men jeg "stod han over".

Natta har vaktisk vært vanskeligst. Fikk absolutt ikke sove. Rømte inn på sofaen som jeg pleier når søvnen ikke vil komme, men det var liten hjelp i det denne gangen. Kroppen var urolig og rastløs og når jeg duppet av litt i kortere perioder, drømte jeg en masse rart. Antakelig er det kroppen som sier ifra at den mangler nikotin, men den får ikke mer av det av meg ;-) Det går vel over i løpet av et par dager håper jeg.

DET ER VÅR OG DET SMELTER UTE!!!

9 kommentarer:

  1. Det går nok bra. Ta deg i stedet et glass rødvin før du legger deg, du. Det har du fortjent.

    SvarSlett
  2. Helt enig med siste taler! Rødvin er både bedre og sunnere!

    SvarSlett
  3. Det er vel verst i begynnelsen, når kroppen skal avvennes. Håper det går fort over. Ønsker deg masse lykke til videre.

    SvarSlett
  4. Ei god teskje honning pleier å hjelpe når kroppen er urolig om natta.

    SvarSlett
  5. Holder med de som nevner rødvin! Ellers er du kjempeflink, syns jeg! Dette klarer du, for du høres temmelig motivert ut! Hold ut! Det verste røyksuget gir seg snart ;o)

    SvarSlett
  6. Så flink du er! Motivasjon og besluttsomhet er det viktigste, been there... så bra tidspunkt du har valgt, uroen går nok fort over nå som du kan fokusere på våren (hm, kanskje ikke helt rolig det heller...) :-)
    Bille

    SvarSlett
  7. Tror nok jeg foretrekker rødvin framfor honning :-S Betraktelig lettere å svelge ;-)

    SvarSlett
  8. Rødvinstoddy med honning? Vi heier på deg!

    SvarSlett