fredag 21. november 2008

Frø-abstinenser

Leser her og der at folk bestiller frø og begynner å så allerede nå. Merker at frø abstinensene allerede begynner å gjøre seg gjeldende. Kan ikke, skal ikke, må ikke hverken bestille frø eller så noe som helst i år. Ikke har jeg plass i kjelleren, ikke kan jeg ha vinduskarmene fulle av såbrett når vi skal i gang med visninger og ikke kan jeg begynne å flytte på tusenvis av små frøplanter midtvinters. Det vil antakelig heller ikke bli tid til å passe på småplantene når pakking og flytting krever sitt på nyåret. Nei, jeg må la det vær.

Har forresten gitt bort drivhuset mitt til nevøen min :) Eller byttet bort er kanskje mer riktig å si. Han får drivhuset mot å hjelpe oss med litt listing og småsnekring som gjenstår inne. Gidder ikke dra med meg det lille glasshuset på flyttelasset. Skal ha nytt og større nå når vi får godt med plass. :)

Takstmannen virket rimelig fornøyd med hva han så på tirsdag :) Blir spennende å se rapporten når den blir ferdig. Nå gjenstår bare å få ut litt esker og noen møbler, så er vi klare for fotograf. Tror det er det eneste som gjenstår nå før salgsoppgaven kan gjøres ferdig.

God helg alle hagegale :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar