onsdag 17. september 2008

Er på jobb - vil hjem

Lunsjen inntas ved pulten i dag. Plutselig var klokka lunsjtid og jeg gidder ikke gå opp trappa for å spise ;-) Lengter egentlig mest hjem til hagen. Sola skinner og jeg har masse å gjøre utendørs. Kveldene blir alt for korte og mørket innhenter meg hver kveld mens jeg graver og rydder :-( Fortsatt veldig mange Brugmansia som må graves opp og klargjøres for kjellerlivet.

Det ene drar det andre med seg. Mens jeg graver opp Engletrompeter, luker og rydder jeg samtidig litt i bedene. Deler og flytter litt rundt på en del stauder. Kjenner at jeg mentalt er på flyttefot. Lengselen etter et annet sted å bo begynner å bli påtrengende og redselen for å ikke få med seg de plantene jeg vil ha med på flyttelasset er enda større. Dermed ender jeg opp med å sikre meg staudebiter av de plantene jeg flytter og deler. Fortsetter jeg på denne måten, kommer jeg til å ende opp med pottehage bak garasjen i vinter :lol: Rydding i ett bed resulterte i 1 kasse med planter i potter. Det kommer til å bli mange kasser, hvis jeg fortsetter på denne måten :S

Ser at dette ligger an til å bli en kjedelig blogg. Får prøve bli flinkere til å bruke litt bilder i innleggene mine. Har egentlig tatt alt for lite bilder i sommer, men det er jo fortsatt muligheter :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar